Sık Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR


Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

Hayır. Yurt içi vereceğiniz tüm siparişlerinizi ücretsiz olarak size göndermekteyiz.

Ürünler Kaç Günde Kargoya Verilir?

Siparişleriniz, sipariş ettiğiniz ürünün sayfasındaki teslimat bilgileri uyarınca kargoya teslim edilir. Kargonun ürünü teslim etme süresi teslimat adresinin İstanbul'a olan yakınlığına bağlı olarak 1-3 işgünüdür. Bu sürenin aşılmaması adına lütfen Teslimat Adresinizi, Alıcı İsminizi, e-mail adresinizi ve Cep Telefonu Numaranızı dikkatlice ve açık bir şekilde yazınız. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Alışverişimi Güvenle Yapabilir miyim?

Kullanıcılarına güvenli ve sorunsuz bir alışveriş deneyimi yaşatmayı ilke edinmiş olan Penta Silver’dan sipariş ettiğiniz tüm ürünler siz teslim alana dek Penta Silver güvencesi altındadır. Alışveriş esnasında kullandığınız kredi kartı bilgileriniz sunucularımızda tutulmaz, alışveriş sırasında onay için bankaya yönlendirilir. Bu bilgilere kredi kartınızı tahsis eden bankadan başka hiç kimse erişemez. Üyelik bilgilerinize sadece siz ulaşabilir ve değiştirebilirsiniz. Başka bir üyenin ya da 3. bir şahsın sizin bilgilerinize ulaşması mümkün değildir. Alışveriş güvenliğiniz, en son güvenlik teknolojileri olan SSL Protokolu ve 3D Secure Güvenlik Sistemi ile sağlanmaktadır. Kişisel verileriniz 256 bit SSL ile şifrelenmektedir. 

Türkiye’nin önde gelen bankaları ile anlaşmalı olan iyzico Online Pos Hizmeti ile sizlere daha güvenilir bir müşteri deneyimi sunmayı hedeflemekteyiz.

Yurt Dışına Sipariş Verebilir miyim?

Yurt dışı siparişleriniz için 0532 158 10 24 numaralı hattımız ile WhatsApp üzerinden, Instagram hesabımızla DM üzerinden, Facebook hesabımızla Messenger üzerinden veya sitemizde yer alan iletişim formu ile bizimle iletişime geçip siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.

Ödememi Nasıl Yapabilirim?


Kredi Kartı ile Ödeme

Ödemelerinizi kredi kartı ile peşin fiyatına 3 taksitle gerçekleştirebilirsiniz. 


Havale/EFT ile Ödeme

 Hesap Sahibi  : Serop Benli
 IBAN  : TR89 0006 4000 0011 0092 8599 99
 Hesap No  : 1009-2859999
 Banka  : Türkiye İş Bankası

Ödemenizi Havale veya EFT yoluyla yapabilirsiniz.Havale ya da EFT ile yapılan siparişlerde, sipariş tutarı 3 iş günü içerisinde ödeme seçeneklerinde bulunan hesaba gönderilmediği durumlarda siparişleriniz 3 iş günü sonunda iptal edilmiş sayılacaktır.

Alıcı Kısmına Hesap Sahibi: Serop Benli olarak belirtiniz.

Açıklama kısmına Üye Ad-Soyad ya da Sipariş Numarası bilgilerinizi yazınız.

 Kapıda Ödeme

 Sipariş bedelini teslimat sırasında Kredi Kartı ile tek çekim veya Nakit olarak kargo görevlisine ödeyebilirsiniz.

 
Kargomu Nasıl Takip Edebilirim?

Siparişleriniz kargo firmasına teslim edildiği zaman teslimat için belirtmiş olduğunuz telefon numarasına Aras Kargo operatörlerinden sms olarak kargo takip numarası gönderilecektir.

Dilerseniz Sipariş Takip sayfasından Sipariş Numaranızı ve E-mail adresinizi girerek de kargo takip numaranızı görüntüleyebilirsiniz.

Kargonuzun durumu hakkında daha detaylı bilgi almak için, kargo takip numaranızı www.araskargo.com.tr adresinden sorgulayabilirsiniz.

 

Yüzük Ölçümü Nasıl Hesaplayabilirim?

Yüzük ölçüleri farklı şekillerde hesaplanabilmektedir. Yüzük ölçünüzü en sağlıklı şekilde hesaplamak için Yüzük Ölçüsü Hesaplama sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Siparişim Nasıl Gelecek?

Ürünlerimiz Özel Hediye Kutusu, Garanti Belgeleri, Resmi Sevk İrsaliyeli Faturanız, varsa Hediye Notunuz ile gönderilmektedir. 

Hediye Alıyorum. Hediye Aldığım Kişi Fiyat Bilgisini Görür mü?

Ürününüz ile birlikte gönderilen sevk irsaliyeli faturanızda fiyat bilgisi bulunmaktadır. Ancak hediye edeceğiniz kişinin fiyat bilgisi görmesini istemiyorsanız bu durumda şu yolu izleyebilirsiniz:
Sipariş sırasında adres bilgisi girerken fatura adresi ile teslimat adresi için ayrı adresler verebilirsiniz. Bunun için, teslimat adresini yazdıktan sonra "Yeni Adres Ekle" butonuna basarak fatura için ayrı bir adres girersiniz. Lütfen hangi adresin teslimat adresi, hangi adresin fatura adresi olduğunu doğru işaretleyiniz. Böylece teslimat adresine, sipariş ettiğiniz ürünü fiyat bilgisi olmayan irsaliye ile göndeririz, fatura adresinize ise sadece faturanızı göndeririz.

Sipariş sırasında teslimat adresiniz ile fatura adresinizi ayrı adres vermeyi atlamış iseniz, whatsapp hattımızdan veya telefon hattımızdan müşteri temsilcilerimize ulaşarak fatura adresinizin değiştirilmesini isteyebilirsiniz. Bu durumda faturanızı, yeni düzenlediğiniz adrese göndeririz. Ancak bu isteğinizi biz siparişinizi kargoya vermeden  bize iletmeniz önemli çünkü siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo sürecine müdahele edemeyiz. 
 
  
Ürünler Kararma Yapar mı?

Gümüş, bilindiği gibi zamanla oksitlenerek kendiliğinden kararma yapan bir madendir. Gümüşün oksitlenerek kararma yapmasını önlemek için bütün ürünlerimiz kaliteli özel bir lak cila ile kaplanmaktadır. Deodorant, klor, çamaşır suyu gibi maddelerle temasından kaçındığınız sürece takılarınız ilk günkü ışıltısını koruyacaktır.

Yine de herhangi bir sorun yaşadığınızda bizimle iletişime geçebilirsiniz. Gereken tüm desteği vereceğimizden emin olabilirsiniz.


Gümüş Ürünlerimi Nasıl Korumalıyım?

Ürünlerinizi kullanmadığınız zamanlarda ışıktan ve nemden uzak, hava almayan, kapalı bir kutuda muhafaza ediniz.

Gümüş ürünlerinizin deterjan, sabun, parfüm, aseton ve diğer kimyasal maddelerle temasından kaçınınız.

Taşlı gümüş ürünlerinizin taşlarının düşmemesi için darbelerden uzak tutunuz.

Gümüş ürünlerinizin bakımı için gümüş parlatma bezi veya gözlük silme bezi kullanabilirsiniz.


Ürünü Kontrol Edebilir miyim?

Ürünlerimiz değerli maden sınıfında olduğu için güvenlik sebebiyle şeffaf kargo uygulamasının dışında kalmaktadır. Ödemeyi yapmadan paketi açıp bakma gibi bir şansınız bulunmamaktadır.


Üründen Memnun Kalmazsam İade Edebilir miyim?

Sitemizden almış olduğunuz ürünleri Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer alan Cayma Hakkı'nızı kullanarak ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilir veya başka bir ürünle değiştirebilirsiniz. Cayma Hakkını kullanamayacağınız kişiye özel ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.  İade edilecek ya da değiştirilecek ürünler kullanılmamış olmalıdır. İade veya değişim işlemlerinizi web sitemizde yer alan İade Koşulları metninde açıklandığı biçimde gerçekleştirebilirsiniz.


BİLGİ AL x İletişime Geçmek İçin Hemen Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.